Funktionärer 2-3 sept - sista versionen av schemat för MRS hopptävlingar
Var snäll och kolla om vi har behövt flytta runt dig i schemapusslet, och dubbelkolla när du ska vara på plats
Nu (fredag kväll) publicerar vi det sista digitala schemat. Eventuella justeringar från och med nu görs på pappersversionen som sätts upp vid cafécontainern imorgon bitti, där du också ska bocka av ditt namn när du kommer och hämtar upp din gula funktionärsväst.
Obs att starttid för funktionärsuppdragen varierar beroende på var du är stationerad och att starttiderna för klasserna är ungefärliga - följ tävlingarna på Equipe för att ha koll på det officiella tävlingsschemat.
Klubben har samlat info funktionäruppgifter på alla MRS tävlingar här och om uppgifter som bara gäller hopptävlingar här så har du koll både på helheten och på ditt eget uppdrag.
Kontaka tävlingsledare Caroline Ede (mobil 073-642 00 85) om du ser något som inte stämmer i schemat. Kom ihåg att om du får förhinder så ska du i första hand hitta ersättare själv, och meddela Carro vem som kommer i ditt ställe/vem du har bytt med.
Notera att samtliga ryttare som tävlar för MRS i hoppning på nivå högre än cup, inklusive föräldrar, ska vara med platån för att stänga ner bana, parkering osv. när den sista klassen slutar på söndagen. Och ju fler andra som kan stanna kvar, desto snabbare går det.
Missa inte att det är två scheman i inlägget- överst ponnytävlingarna på lördagen och nederst hästtävlingarna på söndagen.
Tävlingsryttare från cuplagen och uppåt: ni som inte redan har lämnat bakverk till caféet i Skrubben på fredagen, ta med era bidrag (hembakt eller köpt) direkt till platån på lördagen, tack!
MRS styrelse och tävlingsgrupp ser fram emot att välkomna en massa fina tävlingsekipage till en härlig tävlingshelg med över 220 starter - vilket hade varit helt omöjligt utan insatserna från våra fantastiska funktionärer.